VERZENDEN
Je bestelling wordt binnen één á twee werkdagen na ontvangst van je betaling verwerkt. Alle items worden goed voor je ingepakt.
We houden je via de mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Zodra je bestelling vanuit ons magazijn verzonden is, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Onze pakketjes worden uitsluitend verzonden met gerenomeerde pakketbezorgers als DHL of PostNL. Je kunt via de Track & Trace code van de pakketbezorger online je bestelling volgen.
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket in het distributiecentrum van de betreffende pakketbezorger gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 23:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt.
VERZENDKOSTEN
De verzendkosten voor Nederland en België:
- Bestellingen vanaf €40,- worden GRATIS verzonden.
- voor bestellingen tussen €20,-- en €40,-. rekenen we een verzendbijdrage van € 1,95.
- Voor bestellingen tot €20,-- rekenen we een verzendbijdrage van € 3,95.
AFHALEN
Afhalen van je bestelling is alléén mogelijk in Dordrecht op de volgende locatie:
Stepstones Massage B.V. • Vlak 1 • 3311 AT Dordrecht (NL).
Je krijgt een bericht per email wanneer je bestelling gereed is om af te halen.
NIET THUIS BIJ BEZORGING
Als je niet aanwezig bent op het moment van bezorging, wordt er door de pakketbezorger een afleveringsbewijs achtergelaten of ontvang je een elektronisch bericht waarin je wordt gevraagd rechtstreeks contact op te nemen met de pakketbezorger om een nieuwe bezorging op een geschikt tijdstip te regelen of om het persoonlijk op te halen bij een gespecificeerde locatie.
Je hebt dan meestal 7 (zeven) dagen de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het naar ons teruggestuurd als onbestelbaar. We betalen je de waarde van de bestelde producten terug, maar niet de verzendkosten.
VERKEERD OF ONVOLLEDIG ADRES
Als jouw pakket naar ons wordt geretourneerd vanwege een onjuist of onvolledig adres, zijn de verzendkosten voor jouw rekening om je bestelling opnieuw af te laten leveren op een gecorrigeerd adres.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van je bestelling als het adres dat bij het afrekenen is opgegeven, onvolledig of onjuist is.
LEVERADRES WIJZIGEN
We kunnen een leveradres voor je aanpassen zolang je geen e-mail van ons hebt ontvangen met een Track & Trace code. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan door in te loggen op de website en je persoonlijke gegevens aan te wijzigen. Dit is de snelste methode om je gegevens aan te passen.
LEVERING VERTRAAGD
We doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren. Als je bestelling vertraagd is, dan laten we je dit via de mail weten.
PAKKET NIET ONTVANGEN
Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen:
- Ligt er een briefje van de pakketbezorger in de brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd?
- Track & Trace code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn).
- Klopt het leveradres in de bestelbevestiging?
- Is het pakket niet vindbaar, neem dan contact op met onze klantenservice.